خانوما چ قطره ای یا پودری بخورم ک شیرم زیاد شه

۵ پاسخ

قرص لاکتاول
پودر گالاکتومید
و
از سایت آی بانو سرمام

عااالی ان اینا

ببین من شیر نداشتم تا از بیمارستان مرخص شدم دتا لیوان چای پشت هم خوردم یه کاسه آبگوشت بزرگ بعدم رفتم حموم زیر دوش آب گرم سینه ماساژ دادم خیلی زود شیر اومد تو سینم

کپسول لاکتاول خوبه من میخوردم
مایعات زیاد بخور آبمیوه آبگوشت چایی

ولی تاسه چهارروز اول شیرتون آغوزه ،،تازه زایمان کردید

پودر من نشنیدم ولی قرص یاقطره ی شیرافزا
بخور

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی