یعداز 8روز تاخیر تست زدم منفی شد

تصویر
۸ پاسخ

من ندیدم یکی روژان بزنه مثبت باشه متنفرم ازش

سه تا مدیکور زدم همون لحظه هاله انداخت صبحی روژان زدم منفی منفی😞

منم بعد۶ روز تست دادم منفی شد

عزیزم حتی اگ دو روز تاخیر باشه مشخص میشه، حتما برو دکتر شاید تنبلی تخمدان داری

منم پنج روز تاخیر بیبی چک زدم منفی بود ولی احساس میکردم هاله داره چیکار کنم ینی ؟ اولین باره پنج روز تاخیر دارم سر سینه هامم درد دارن و سفید شدن

البته از این نمونه اولین بار استفاده کردم مثل اون قبلیا نبود میشه اشتباه استفاده کرده باشم

انگارهاله داره من میبینم

نزارین تاخیر انقدر طولانی شه ضرر داره

منم پنج روز تاخیر دارم 🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد