خانما آنومالی وزن ۳۱۶ خوبه؟

۱۸ پاسخ

من ۲۲ هفته رفتم وزن بچه ۵۷۰ بود

رفتم بهداشت ۱۷هفته ام صداقلب بچه روناونستم بشنوم نگرانم توروخداکمکم کنید

فدات عزیزم

فدات الان ۱۷هفته ازمایش چی دارم

ممنون جنسیت بهم گفت۹۵درصددخترمیشه اطمینان کرد

عالیع گلم

سلام من ازمایش سلفری دادم خوب بودخداروشکراباانامالی بایدبدم ضروری

عالیع

ای جان یه نی نی تپلیه 😍

عزیزم 🥹😍 ماشاالله توپولیه دختر من ۱۷ هفته و پنج روز ۲۰۲ گرم بود

عااالیه من ۱۹۸ بود

من 21 هفته 400 بود

عالیه واسه من ۲۴۰ بود

کدوم قسمت باید نگاه کرد وزن نی نی چقدره من دیروز انومالی رفتم نپرسیدم ازش

من ۱۸ هفته و ۵روز رفتم ۲۱۹ بود

عالیه 😍😍

اره خوبه ماشالا

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان nora💗 مامان nora💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر🩵🫀 مامان گل پسر🩵🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری