سلام مامانای گل.واکسن ۱۸ ماهگی خیلی سخته؟

۵ پاسخ

واکسنای قبلی بچتون چجوری بود؟

دحترمنم امروز داره☹️

برا ما اصلاااا

خیلی من که سرویس شدم دیروز زدم دارم میمیرم از بی خوابی

نه اونقدر که ما میترسیم

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی
مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی
مامان آنا مهر مامان آنا مهر ۱ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۱ سالگی
مامان لیمو شیرین 🍋 مامان لیمو شیرین 🍋 ۱ سالگی
مامان مو طلایی مامان مو طلایی ۲ سالگی