۴ پاسخ

اگه دخترت بالا ۲ سال با عسل و شیر خیلی خوب زیر دو سال با شیر ماست شیره انگور و خرما خوبه

با شیر و عسل مخلوط کن خیلی خوشمزه میشه و مفیده

تو اش تو سوپ تو همه غذاها

من الان با شیره انگور دادم بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وششم بارداری