سلام خانوما فشار 9 رو60 خوبه یا بد؟

۵ پاسخ

نه خیلی پایینه. باید ۱۲ رو ۸ باشه
یا اگه فشار سنجت واحدش فرق میکنه ۱۲۰ روی ۸۰
یه چی بخور یکم بیاد بالا

خوبه
البته بستگی به فشار طبیعی بدنتون داره من همیشه نرمال فشارم رو ۹ بوده
اگه فشارتون بیشتر هست مثلا نرمال رو ۱۰یا ۱۱ یا ۱۲ هست ۹ فشار پایین براتون محیوب میشه

نه پایینه .. باید ١٢ رو ۶ باشه

خوبه ...

بهتر از فشار بالا

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و هاکان مامان آنیسا و هاکان ۱ ماهگی
مامان اسماء جان مامان اسماء جان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ ماهگی
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی