۷ پاسخ

من برا تشکیل قلب رفتم ۷ هفته
گفت جفتت پایینه

من بعد سونو انتی یه سونو دادم دیروز ک گفتن جفت پاییه متوجه شدم اونموقع

من هفته ۱۳ رفتم دکتر گفت جفتت پایینه ولی به مرور زمان هفتت که بره بالا رحم خودشو میکشه بالا ولی باید خودت هم مراعات کنی کار سنگین ورزش های سنگین نکنی و رابطه هم نداشته باشید با یه‌سری حرفای دیگه که زدن

۱۸ هفته مشخص میشع

نه گلم به من تو سنو‌قلب هیچی نگفت
گفت ان تی این چیزا مشخص میشه فعلا زوده برای اینچرا معلوم نمیکنه

من هیچ علائمی نداشتم ولی توی غربالگری اول گفتن جفت پایینه و کار سنگین نکن و مراعات کن،بعد برای غربالگری دوم رفته بود بالا

اگه لکه بینی دارید جفت پایینه و باید استراحت کنید

سوال های مرتبط

مامان آراز  کوچولو🫀 مامان آراز کوچولو🫀 هفته چهاردهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان مَلِکا🤍🌱 مامان مَلِکا🤍🌱 ۵ ماهگی