مامانا طول سرویکس توبرگه انتی مینویسین یانه؟

۶ پاسخ

اره مینویسه

من حتی تو سونو انومالی هم دکتر احمقم برام ننوشته و از طول سرویکسم اصلا خبر ندارم

اکه دکترت بخواد فقط مینویسند دکتر من نخواسته بود خودم گفتم نوشت

کجانوشته

تصویر

اره مینویسن

آره تو سونو

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری