خانما طول سرویکس ۲۹درهفته ۱۵خوبه یانه؟

۶ پاسخ

باید استراحت کنی خیلی

عزیزم‌ من ۲۸ بودم سرکلاژ شدم
سعی کن تا روزی ک میری پیش دکترتاستراحت کنی
توالت فرنگی استفاده کنی
رابطه نداشته باشی

فک کنم تا انومالی استراحت کنی بالا بیاد خود دکتر چک میکنه
بهت شیاف نداده تا انومالی

دکترت چی گفت نگفت سرکلاژکنی تاموقع انومالی فقط براسرویس بلندبشی اونم توالت فرنگی شیافهاتم هر۸ساعت بذارامیدت بخدا عزیزم

عزیزم باید تحت نظر پزشک باشی اصولا برخی از پزشک ها به عدد سرویکس زیر۳۰ حساسیت نشون میدن بنابراین با توجه به شرایطت بهتره تحت نظر پزشک تصمیم بگیری

باید شیاف بزاری.خم و راست نشی.رابطه نداشته باشی.پله بالا پایین نکنی.
انومالی دوباره بده ببین کم شده یا نه

سوال های مرتبط

مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته شانزدهم بارداری