سلام من طول سرویکس ۳۱هست خوبه یانه

۲ پاسخ

آره خوبه اگه همین بمونه

منم ان تی ۳۳. بودم. فکر کنم مشکلی نباشه. با استراحت انورمالی شدم ۳۹

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🌰فندق🌰 مامان 🌰فندق🌰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۶ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی