سلام خانم های عزیز علائم بارداریه پوچ چیه

۴ پاسخ

عدد بتا به ندرت بالا میره
مثلا به جای اینکه تو۴۸ساعت۲-۳برابر بشه معمولا۴۰-۵۰تا میره بالا و اینکه درد شکمی زیاد دارید

من اول ۶۵بود سه روز بعدش شد مثبت۲۵۰.الان ۱۲هفتمه

سلام عزیزم
بارداری پوچ فقط با عددبتا و سونو مشخص میشه... ممکنه علائم بارداری داشته باشی ممکنه هم نداشته باشی

فک کنم یکی از علائم های درد زیاد باشه

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
آرزو🐣🫧 آرزو🐣🫧 قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
mah mah قصد بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی