مامانا واکسن ۶ سنگینه؟

۳ پاسخ

من امروز زدم نه سبک بود تبم نکرد

نه اصلا من دخترم تب خیلی کم کرد ولی بالا آورد

من امروز براپسرم زدم فعلاکه خوب بوده امااسترس دارم شب تب کنه،واسه همین خوابم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۰ ماهگی
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی