سلام آیا شربت آزیترومایسین 100برای تب خوبه

۱ پاسخ

اگه تب منشا عفونت داشته باشه ممکنه خوب باشه
اونم برای بچه های زیر ۶ ماه بعید می دونم آنتی بیوتیک تجویز بشه
برای تب استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی