سلام مامانا
آش کارده خوبه بخوریم؟

۶ پاسخ

منکه خیلی میخورم

منم خوردم اما خیلی کم
خداروشکر مشکلی پیش نیومده
یه بار بخورین مشکلی نداره
اما زیاده روی توش نکنین

منم خیلی دوسدارم ولی میگن کارده سقط اوره راسته؟

من اینقدر خوردم ولی خدارو شکر اتفاقی هم نیفتاد البته هرچیزی روباید به مقدار کم استفاده کرد ونباید افراط کرد ولی خوب چون من خیلی دوست داشتم وعاشق آش کارده هستم دست خودم نبود کلی خوردم 😊😋

آش کارده چی هست

نه. میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد