سلام قرص آسپیرین رو قبل صبحانه بخوریم خوبه

۹ پاسخ

من بعد شام میخورم

من بعد صبحانه میخورم چون از صبح تا شب تعداد قرص های که میخورم زیاده

پزشکم به من گفت بعد شام

من بعد نهار میخورم
با معده خالی قرص نخور کلا

به شماهم قرص آسپیرین داده دکتر؟
برای چی داد بهت؟

آخه دکترم نوشته قبل از غذا

من اخر شب میخورم

من از دکترم پرسیدم گفت هر ساعتی خوردی فرق نداره
من چون ناشتا قرص تیروئید دارم
اسپرین رو قبل شام با فاصله میخورم

من آخر شب میخورم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی