سلام کاسنی چ مقدار بخوریم اشکالی نداره و خوبه؟

۲ پاسخ

الان نخوریا خیلی زوده دهانه رحمت شل میشه
هفته های اخری یه کم میخورن که بچه گرمی نگیره

الان ک زوده برا کاسنی هفته های اخر اندازه یه قاشق میگن باید خورد روزی

سوال های مرتبط

مامان کیانا🐣✨♥️ مامان کیانا🐣✨♥️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان 👶🏻آریا🩵 مامان 👶🏻آریا🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری