ختنه سنتی رو‌توصیه میکنید یا حلقه؟

۵ پاسخ

فقط حلقه خوبه سریع هم میوفته بچه هم اذیت نمیشه

من سنتی بردم راضی بودم ببخشید ولی همسرم میگه اونایی که حلقه ان بزرگ میشن شکلش زشت میشه تو شلوار بد نشون میده

فقط لیزری بدوون خوتریزی

خواهرم از چندتا پزشک پرسیدن سنتی بهترین روشه چون بر اساس اناتومی هر فرده
حلقه برای همه جور عمل میکنن

فقط حلقه

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی