خانما نودلیت خوبه بخورم

۷ پاسخ

من تو بارداری تا دلت بخواد خوردم و بچمم سالم

کلا نودل برای ادم عادی هم ضرر داره
ولی‌کمش عیب نداره من چندباری تو بارداری خوردم

نه کلا چیز خوبی نیست

نه نخور

وای من دوبار هوس کردم خوردم 🥹

نودلیت کلا خوب نیس
حالا تو بارداری نخور بنظرم

نه مواد نگه دارنده داره

سوال های مرتبط

مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان دریا🤰🎀 مامان دریا🤰🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
پرناز پرناز قصد بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان لارا مامان لارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی