خانما نودلیت مرغ بده من بخورم ؟

۴ پاسخ

افزودنی هم داره بهتره نخوری
تخم مرغ اب پز بخور هم خوشمزس هم برات مفیده

زیاد خوب نیست چون نشاسته داره وکامل پخته نمیشه بهتره نخوری بجاش سوپ با ورمیشل درست کن بخور

نودالیت کلا خوب نیست
مخصوصا الان که بارداری نخوری بهتره عزیزم

میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان دیار🍫😍 مامان دیار🍫😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
پرناز پرناز قصد بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۵ ماهگی
مامان نفس❤️ مامان نفس❤️ ۴ ماهگی
مامان لارا مامان لارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 هفته نوزدهم بارداری
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد