۱۳ پاسخ

تند تند بابام‌ترشی گرفته منم عاشق ترشیشم دیشب سه تا خوردم مامانم زد تو سر خودش همشو قایم کرده نمیزاره منم خیلی دلم‌مخا😔

بچت سیاه میشه

عارع عزیزم بخور اتفاقن مفید سبزیجات

خبر نداشتم باردارم 😂😂

اولین ویارم این بود

وااای نگو منم عاشقشونم

منم میخورم شیرینیش که مشکل نداره تند باشه جیگر آدم درمیاد

اره بخور ولی زیاده روی نکن 🩵

بخور بابا چرا نخوری اخه عزیز من..سبزیجاته دیگ زعفرون دم کرده ک نیس😂😂

برعکس خوبه فلفل دلمس اینا

هرچی دوس داری بخوررررر

میشه بگی چرا نتونی بخوری؟؟؟؟؟

بخور نوش جونت ❤️

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۵ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری