من مصرف موزم بشدت زیاده
صرری ب جز یبوست داره؟؟؟

۵ پاسخ

قند میبره بالا

عزیزم موز هم دکتر گفت روزی یک عدد بیشتر نباشه

بچت دختره یا پسر؟

فکر نکنم ضرر داشته باشه دکترم به من گفت موز بخور بچت تپل میشه من موز دوست ندارم سیب هم همینطور فقط هندونه که آبه همش دوست دارم

فک نکنم ضرری داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته هفدهم بارداری