۴ پاسخ

از ۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه

۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه

۳۸ به بالا زیر سه ماه اورژانسیه باید ببری بیمارستان

۳۸ به بالا خطر ناکه دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی