۲ پاسخ

سلام گلم دورسربچت چنده

اره عزیزم 'پیاز و سیرو برگ بو با ی مقدار زردچوبه و دارچین و زیره همراه با قلم میریزم بعد با حرارت کم میزارم ۸_۹ساعت بپزه بعد میزارم سردشه روغن سرشو بر میدارم میریزم تو قالب یخ بعد ک بسته شد میریزم زیب کیپ نگه داری میکنم تو فریزر

سوال های مرتبط

مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی