۴ پاسخ

دقیقا همین سوالو من دیروز از دکترم‌پرسیدم گفتم ولی باهاش کنار میام گف از دردای کم هم نباید ساده بگذری بهم ایزوپرین داد

مال من لگداش انقد اومده پایین که استرس گرفتم
واسه فردا وقت سونو دارم. هم سرویکسو بگیرم هم بچه چک شه

سلام عزیزم منم هم هفته شمام همینجوری میشم

اگه مدام هست اره حتما برو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد