۳ پاسخ

خیلی تب نداره حالا شیاف هم زدی میاد پایین چند دیقه دیگه باز دوباره تبشو چک کن پیازم خوبه بزاری کف پاهاش

اره نیم اضافه میکنیم از ۳۷ونیم ب بعد شروع تب حساب میشه

خوبه دیگه تب نداره

سوال های مرتبط

مامان تیامین مامان تیامین ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🩷تودلی💙 مامان دلوین🩷تودلی💙 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی