دمای بدن دخترم ۳۵و ۳ هس کمه؟

۳ پاسخ

اگر خونت سرده یکم متعادلش کن
سعی کن دما بین ۲۴درجا باشه

منم هرازگاهی دمای بدنش اینطوره

اره باید ۳۶ باشه کولر خاموش کن

سوال های مرتبط

مامان دختری💕 مامان دختری💕 ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۶ ماهگی
مامان تیامین مامان تیامین ۱۲ ماهگی
مامان اقا امیررضا🤴🩵 مامان اقا امیررضا🤴🩵 ۱ سالگی