۵ پاسخ

خودتون شروع کردین یادکترگفت.دخترمنم فک کنم رفلاکس پنهان داره بعضی وقتاخیلی میاره بالا

فعلا شروع نکردم میخام شیش ماه و یک روز شروع کنم

من از پنج ماهگی

من یک هفته‌اس شروع کردم بخاطر رفلاکس

من چهارماهگی

سوال های مرتبط

مامان پلین 🩷🐣 مامان پلین 🩷🐣 ۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی