۱۵ پاسخ

من که میخورم هر موقع دلم بخاد🥲چیپس هم میخورم

دیگه خریدی بچه فهمیده بهش بده اذیت نکن 😂

وقتی هوس کردی بخور

در حد یکی دوتا بخور

😂نميخوري بده من بخورم چه دلي داريد والا

من اوایل همش می خوردم ولی بعد دیدم وزنم داره الکی میره بالا دیگه نخوردم الانم بچه هه بخورن در حد ده دونه می خورم تو هم بخور ولی یک بسته رو یکجا نخور کم کم بخور

بخور
ولی زیاد نخور
کم کم بخور نصف کن
چون نمکش زیاد باد میاره
من میخورم باد میکنم

منم امروز هوس پفک کردم نمیدونم بخورم یانه

منم دارم میخورم

تصویر

نخور تو ماه 7به بعد این چیزارا نخور خوب نیست...خوردی یکی دوتا دونه بخور...

بخور بابا

تاحد کم اشکال نداره

منم میخورم میگن بچه زشت میشه 😅

تا دلت میخواد بخور ک من که رو بچه هام شبانه روز نوشابه میخوردم وبقیه چیزها

بخور بره بابا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان احسان🩵 مامان احسان🩵 ۸ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد