۶ پاسخ

من از سبز بوده خوردم تاااا الان كه زرد شدن😂

نه خیلی خوبه بخور طبعش هم سرده من ک میخورم

من درحد چهار پنج تا خوردم

والا من ک‌میخورم تو حیاط داریم دایم میخورم‌

فک نمیکنم بد باشه

من ک خوردم در حد چهار پنج تا

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی🥹🧿 مامان نینی🥹🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری