خانوما ازین ازگیلا ضرر نداره ن؟؟

تصویر
۲ پاسخ

کلن هیچ میوه ای تو بارداری ضرر نداره
فقط یه سری چیا مثل هندونه و خربزه و طالبی و آناناس و انبه اینا رو فقط باید ۱ چهارمشو بخوری همین

مه بابا تازه مفیدم هست
من که خیییلی میخورم😅

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان Jan Jan😍 مامان Jan Jan😍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی