تروخدا استرس گرفتم جواب آزمایشم چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

سلام عزیزم میگم چرا این آزمایش و برات نوشته میشه آزمایش قبلی که گفته کم خونی داری رو برام بفرستی
هزینه این آزمایش چقد شد

اینجا نذار عزیزم چیزی سر در نمیارن باعث نگرانی و استرست میشن

چیزخاصی نیس عزیزم‌نگران نباش.شاید توبدنت ویروسی چیزی هست. درکل مهم نیس این عددا زیاد بالا یا پایین نیست

گلبول سفیدت بالاس که مال بارداریه
میانگین حجمی گلبوب قرمزت هم بالاس که احتمالا قرص اهن میخوری بخاطر اونه ولی مشکلی نداره به دکترت بگو

این آزمایشو برا چی واست نوشته؟

استرس نداشته باش

آزمایش چی هست این قرمزا از رنجشون بالاتر هستن

سوال های مرتبط

مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان 💕🎀Deniz🎀💕 مامان 💕🎀Deniz🎀💕 ۳ ماهگی
مامان ✨آیکان 🧸 مامان ✨آیکان 🧸 ۲ ماهگی
مامان ❤️رها❤️نیارا❤️ مامان ❤️رها❤️نیارا❤️ ۸ ماهگی
مامان امید مامان امید ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی