۵ پاسخ

سلام شما خوب شدید؟

من ک انگار تو گلوم ی چیزی گیره همیشه هم هست خسته شدم از این وضعیتم

من اینجوری بودم فکر میکردم از معدمه قرص معده میخوردم آرومم نمیشد بعد دوروز گلو درد و سرفه هام شروع شد فهمیدم مریض شدم🤕

قرص هم خوردم قرص معده علاج نمیشه

سعی کن بعد غذا خوردن نخوابی یکم پیاده روی کن من پیاده روی میکردم بهتر میشدم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره هفته پانزدهم بارداری