اسم اوکتای قشنگه بچها؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

بنظر من سَرهان خوبه

عزیزم بنظرت خود بچه چند سالگی یاد میگیره اسمشو تلفظ کنه
اسمی باشه بچه بتونه خودشو معرفی کنه

اسم پسر چنگیز خان مغول بوده ،به معنای بزرگ زاده

نه من یاد اوشین اینا افتادم🫠

حالا اسم دختر یا پسر

راستش نه، اوکتای چیه خواهر🤦🏻‍♀️

معنی اوکتای چی میشه

بنظرم سخته خیلی تلفظش ولی نظر خودت مهمتره😅☺️

سوال های مرتبط

مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان ماهان و‌مه گل🍭 مامان ماهان و‌مه گل🍭 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان ماهلین ورادوین مامان ماهلین ورادوین ۶ ماهگی
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدا🎀🤰🏻 مامان مهدا🎀🤰🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۸ ماهگی
مامان ....... مامان ....... ۷ ماهگی