۵ پاسخ

همه که نمیزنن

آمپول روگام چیه برای چی میزنن

من ۲۸ هفته دو روز میخوام بزنم

من ۲۷هفتگی زدم

از 28هفته شروع میشه باید بزنی الان

سوال های مرتبط

مامان ادریس مامان ادریس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلبم💙🩵 مامان قلبم💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری