۴ پاسخ

اره از پنج ب پایین خیلییی کمه برو بیمارستان ازت تست آمنیوشور بگیرن

از 2/5 تا 5 طبیعی و خوبه
شما هم اگر قند نداری هندونه و آبمیوه و اینا زیاد بخور
آب هم زیاد بخور
ان‌شاء‌الله که آب دورش بیشتر میشه

اینو‌نوشته

تصویر

چت جی بیتی فرستادم برات اینو‌نوشته

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری