سلام خانما ختنه ب روش حلقه بهتره یابخیه؟؟

۵ پاسخ

حلقه راضی بودم

حلقه ای منم راضی بودم روز چهارم حلقش افتاد قطره استا میدادم اصلا هم‌دردنداشت قشنگ پاهاش تکون میداد

حلقه من راضی بودم

سلام حلقه

من پسرم حلقه ای ختنه کردم هفت روز بعد حلقه اش افتاد اذیتم نشد

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی