خانوما نوشابه میخورین شما،، ،؟؟

۱۱ پاسخ

من خیلی نوشابه میخورم

من برا هیچی سخت نمیگیرم فقط جیگر و دمنوش گیاهی نخوردم تا حالا هر چی هوس کنم میخورم ولی نه زیاد

اره عزیزم

😋😋😋😋🍷🍷

یکی دوبار در حد ته لیوان خوردم

نوشیدنی گاز دار چیپس پفک سوسیس کالباس نمیخورم

سلام دوستان هر کسی چت زنانه میاد درخواست دوستی بده ببرمش

نه اصلا.فست فودم نمیخورم. چای نصف لیوان میخورم قهوه و نسکافه اصلا
پفک و چیپس و اینام نمیخورم اگه بخوام پفیلا خونگی میخورم

اصلا.

منم میخورم 😂

ارههههه
متأسفانه بدون نوشابه نمیتونم🥲😭،

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان مینل🩷 مامان مینل🩷 ۳ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری