خانوما شما پیاز میخورین ؟ با ابگوشت و تخم مرغ اینا ؟

۷ پاسخ

پیازچه برای بچه خوبه
پیازچه بخر با خیال راحت بخور

فقط با کباب و ابگوشت و قرمه سبزی با بقیه غذاها بدم میاد

ولی پیاز بچه رو سیاه میکنه و طبعه گرمی داره

پیاز خام نفاخ هستش زیاد نخور عزیزم

من میخورم.

نکنه پیازم خوب نیس؟ 😂.

با ابگوشت بله و تخممرغ ن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی