دخترم چرا اینقد بالا میارههههه😩

۲ پاسخ

رفلاکس داره
شیر خودتو میدی
ببرش دکتر نیاز باشه شیرخشک میده یا عوض میکنه

رفلاکس داره پستونک بدش

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان Roza💗 مامان Roza💗 ۱۲ ماهگی
مامان زهرا خانوم مامان زهرا خانوم ۱۵ ماهگی