ازمایش قندم،خوبه دیگه؟

بارداری

تصویر
۶ پاسخ

لب مرزی عزیزم.قند دوساعته باید زیر ۱۲۰ باشه باید خیلی رعایت کنی

لب مرزی عزیزم من ناشتام 84 دو ساعت بعد صبحانع 85 دو ساعت بعد شامم 80

نرمال اما خب لب مرز مراقب باش

سلام عزیزم‌ ما ایتا گروه باردارا داریم این دورانو کنار همیم.اگه دوست داری کنارمون باشی اطلاع بده تا لینکو بدم.
مرسی🥰

لب مرزه باید مواظب باشی عزیزم
تو بارداری باید زیر ۹۲ باشه

باید زیر ۹۲ باشه شما ۹۱ هستی
هواست باشه لب مرزی

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان آبتین مامان آبتین روزهای ابتدایی تولد
مامان نانا مامان نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🥹🩷 مامان دخترم🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان یـــاســیــن 🩵 مامان یـــاســیــن 🩵 ۲ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان یسنا🤱 مامان یسنا🤱 ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان روزهای ابتدایی تولد