بادام و پسته ی زعفرانی موردی داره دوستان؟

۴ پاسخ

من میخورم برا من ک مشکل نداشته بعد من عاشق زعفرون و عطرشم . تو غذا هامم از اول خیلی کم میریختم .

بادوم خوبه ولی پسته نخور چون خون غلیظ میکنه واسه جنین مناسب نیست

منم متاسفانه ازخام خوشم نمیاد

نه چون زعفرونش خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان انیسااا✨🫀 مامان انیسااا✨🫀 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی