این ماهم نشدکه بازدار بشم دومین ماه اقدام با کیتتخمک گذاری گریه کنم

۵ پاسخ

هنوز وقت زیاد داری عزیزم ایشالله ماه بعد سوپرایز بشی

۱۷ سالته؟؟؟ماشاالله بهت

پس منو چی میگی بعد ده سال فقط دو ماه

گریه چرا بابا. تا ۶ ماه نرماله. انشاالله ماه بعد

عزیزم وقتی پریودت این مدلی شده ماه دیگه حتما باردار میشی

سوال های مرتبط

مامان هدیه کربلا مامان هدیه کربلا هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی