واکسن یک‌سالگی چتوره

تصویر
۶ پاسخ

خیلیییی سبکه تب ندارع اصلا اذیت نمیشه

خیلی سبکه انگار هیچی نشده

واکسنه خیلی سبکیه

من تازه زدم خوب نسبت به بقیه

آسون ترین واکسنه

یعنی خیلی سبکه منم اولش خیلی می‌ترسیدم می‌گفتم نکنه اذیت بشه تب کنه ولی خیلی سبکه واکسنش واقعاً سبکه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان دلی مامان دلی ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱۸ ماهگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی