۸ پاسخ

منم ۱۸ هفته دو روز می‌خوام برم

من 17, هفته و 3 روز رفتم و همه چیزش کامل رشد کرده بود 🩷

برا چی دیر بشه!؟

اصلا بهترین تایم همینه که تو ۱۸ هفته بری

من ۱۸هفته و ۳روز رفتم

نه من امروز رفتم گفت ۱۷وچند ردزی
مجدد ۱۸وچند روز نوبت داد برای دوشنبه
گفت اخر ۱۸بهتره

واقعا
چمیدونم
منشیش گفت نوبت نداریم
بهترین زمان۱۸هفتس

استرس گرفتم

خیر.بهترین زمانش ۱۸هفته س

سوال های مرتبط

مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری