سلام خانما شما برای درد معده تون چی استفاده میکنین ؟

۴ پاسخ

من دکترم گف قرص معده یعنی همون فاموتیدین میتونی استفاده کنی ولی من خودم یه بار بیشتر نخوردم ارزش ریسک نداره

به من هیچی نداده دکترم ،میسوزم و میسازم

فاموتیدین

من پنتو۴۰ازاول بارداریم دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان رقیه نورا🩷 مامان رقیه نورا🩷 ۲ ماهگی