خانوما تو بارداری درد پهلو دارید تو هفته من

۸ پاسخ

آره من داشتم

عزیزم حتما یه سونو بره اگه درد یکطرفس

منم دوتا پهلوهام شکمم کمرم درد می‌کنه میگن طبیعی

اره من خیلیم دارم امروز دردناف هم بهش اضاف شد

نه من درد ندارم خداروشکر

منم داشتم الان خوبم نگران نباش

چهار هفته چند روز بودی ساک رویت شد؟بتات چند بود؟سونو شکمی یا واژینال؟
منم درد دارم

من پهلوم درد میکرد سمت جفت
خودش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه مامان مامان معجزه هفته هشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری