۴ پاسخ

منم نمیخورم...لایک کن منم بدونم

من بخاطر تیروئیدم ک لب مرزه نباید ماهی بخورم دکترم بهم داد گفت هفته ای ۲بار بخور

من دکتر ازم پرسید هفته ای دوبار ماهی میخوری گفتم نه گفت‌پس باید امگا 3 بخوری

برا کسایی ک ماهی نمیخورن یا کم میخورن خوبه
برا رشد جنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد