۷ پاسخ

برا من یه ۲۴ ساعت شدید درد داشت .جوری که شب تا صبح از دردش نتونستم بخوابم. بعدش کم‌کم خوب شد

اره منم دستم سنگین شده بود

اره گلم منم چند سال پیش زدم نمیتونستم تکون بدم

منم بایدبزنم جز درد دست عوارض دیگه نداره؟

واکسن کزاز؟
اره عزیزم طبیعیه ۳یا۴روز این طوری هستی کم کم خوب میشه

و منی که نزدم فرار میکنم از ترس

واکسن کزاز ؟ 🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 روزهای ابتدایی تولد