چه راهکارهایی برای افزایش شیر مادر دارین ؟؟

۶ پاسخ

قطره و کپسول شیز افزا

عزیزم من شیر افزا میخوردم مث شیر خشک بود تو اب حل میکردم عالی بود
و ابمیوه
فصل طالبی و ایناست مرتب فالوده طالبی و گرمک بخور
اب هویج
بستنی فوق العادس
غذا هم ابگوشت گوشت و سیب زمینی و آب را بخور
پلو ماهیچه

من قرص لاکتاول و عرق رازیانه میخورم‌

دمنوش بابونه ضد نفخم هست

هر چی میخوایم بخوریم نفخ داره

ماهي بخور عزیزم چای کرک بخور حبوباب بخور شیر بخور روزی چند لیوان شیر بخور خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان شاهان 🫀🧿 مامان شاهان 🫀🧿 ۱۳ ماهگی