مامانا زیر خط سزارینم نبض میزنع بچه س؟

۳ پاسخ

دکترت کیه توی ساری

آره بچست هنوز کوچولوعه و دقیقا همونجاها میزنه

اره عزیزم.بچس.بچه اول همونجا نبض میزنه و ی حالت نفخی داره انگار

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری